Для успішного розвитку клініки з лікування тварин необхідно відстежувати практичну та фінансову ефективність роботи закладу та взаємодію з клієнтами. І тут незамінним помічником стає CRM-система. Сучасний ринок ІТ-технологій налічує величезну кількість програмних рішень. Однак, обираючи хмарний сервіс для ветклініки, важливо звертати увагу на той, що спеціалізується саме на медичній діяльності. Такі системи найкраще розуміють особливості клінічної комерції та надають різнопрофільний функціонал. Правильний вибір сервісу гарантує оптимізацію роботи, збільшення прибутку та підвищення задоволеності пацієнтів. Далі розглянемо ключові критерії, на які слід звертати увагу при виборі CRM-системи для ветеринарної клініки.
Які задачі повинна самостійно вирішувати система управління для вет-клініки?
Програмні забезпечення (ПЗ) такого типу проводять повний контроль дій кожного співробітника, які по регламенту мають фіксуватись комп’ютером. Завдяки налаштуванню прав доступу кожна особа отримує можливість користуватися тільки тією частиною робочого простору, що відповідає його посадовій інструкції. При цьому керівник бізнесу бачить сервіс обліку ветеринарної клініки як єдине робоче середовище для всіх співробітників.
Якщо діяльність компанії розвивається успішно, та планується розширення, варто використовувати ліцензійні сервіси українського виробництва, щоб політичні ситуації не змогли обмежити до них доступ. Ціняться ПЗ, що з легкістю можуть поставити на баланс:
- додаткові напрямки лікування з включенням діяльності вузьких спеціалістів;
- введення власної лабораторії;
- відкриття магазину з зоотоварами;
- створення аптеки;
- організацію зон за доглядом: перукарні, готелі;
- відкриття мережі закладів у різних районах, містах, областях.
Також CRM-система для ведення ветеринарного бізнесу має бути підв’язаною до платформ бухгалтерського обліку. Зручною в цьому сенсі стала система для ветклінік ENOTE, що розроблена на платформі BAF. Це досконале програмне забезпечення, спрямоване на повноцінний облік процесів бізнесу, побудову фінансової звітності та є важливим помічником у бізнес-плануванні.
Які переваги отримують лікарі при використанні хмарного сервісу з автоматизації роботи ветклініки?
Завдяки наявності функції електронної реєстратури спеціаліст заздалегідь планує прийоми та свій робочий графік. Також фахівець одразу після проведення аналізів лабораторією клініки отримує електронні результати в картку пацієнта. Зручно, коли наявна внутрішня система для спілкування співробітників, де вирішуються усі робочі питання, ставляться задачі персоналу, проводяться запити між відділами.
Програма автоматизації enote.vet пропонує зручний інтерфейс, тому в одному вікні лікар отримує потрібні робочі інструменти, дані про тварину. Кожен новий візит заноситься у програму окремо, де залишається повна інформація про огляд, ставиться діагноз, зазначається схема лікування, залишаються рекомендації, проводиться планування профілактичних заходів. Віддавайте перевагу таким ПЗ, що не потребують складного навчання у користуванні.