Друк реклами на різноманітній продукції

Друк логотипу на сувенірній продукції дозволяє створити хороший імідж організації в очах партнерів, співробітників та клієнтів. Брендування сувенірної продукції ще впливає і на процес просування продукту чи послуги і значно збільшує їх продажі. Саме продукція з логотипами не викликає роздратування або ж негативних реакцій, як друкована або телевізійна реклама. Така реклама буде доречною на офіційних заходах.

Функції послуги друку

Друк реклами на різноманітних виробах допомагають ознайомитися з пропозицією магазину чи компанії в будь-який час. За допомогою такої друкованої реклами можна охопити велику кількість одержувачів, аудиторії, тобто розширити її та спонукати до дії.

Які види друкованої продукції для реклами?

Види друкованої продукції для реклами:

  • Особисті щоденники. Це можуть бути блокноти для співробітників або партнерів, які роздаються на промо-акціях та конференціях.
  • Каталог. Там можна надати детальну інформацію про товари та послуги, умови надання знижок, періоди проведення акцій та розпродажів.
  • Папки. Це невід’ємний атрибут у роботі в організаціях тощо. Брендовані папки для документів підвищують довіру до вашого бренду чи організації в очах партнерів, співробітників та клієнтів.
  • Наклейки, стікерпаки. Це доволі бюджетний метод просування свого бізнесу або підвищення впізнаваності бренду, але зараз це дуже популярний та модний спосіб.
  • Флаєри та буклети. Можна роздавати їх на промо-акціях, виставках, конференціях, також розміщувати на полицях невеликих магазинів або супермаркетів чи розсилати поштою.
  • Плакати. Вони мають величезний спектр використання, від вуличного до виставок, офісів, приймалень, торгових центрів тощо.
  • Фірмові бланки. Невід’ємна частина документообігу компанії та служить для відображення іміджу компанії.
  • Візитні картки. Основне завдання візиток – це привернути увагу клієнтів, а також партнерів різноманітних організацій.
  • Кубарики. Їх застосовують для повсякденних потреб працівники, які постійно шукають папір, щоб записати яке важливе повідомлення.
  • Конверти. Це не найбільш популярний, але недорогий, ефективний маркетинговий інструмент сьогодення.
  • Календарі. Зазвичай їх дарують як сувенір клієнтам та партнерам, які будуть згадувати про бренд чи компанію протягом року. Брендовані календарі можуть містити рекламні елементи та іншу корисну для клієнтів інформацію.
  • Запрошення, новорічні листівки та інше. Це ще один вид друкованої продукції, який буде підкреслювати статус.
Новостной сайт города Харьков