Чому відключення світла тривають довше, ніж зазначено у графіку: відповідь Харківобленерго

Фото ілюстративне

У Харківобленерго затверджують, що якщо відключення світла тривало більше, ніж очікувалось, то це свідчить про те, що зберігався дефіцит електроенергії.

Про це пише «Слобідський край» з посиланням на Харківобленерго.

Рішення щодо заживлення споживачів приймає «Укренерго», який бачить обсяг споживання у мегаватах по країні або у конкретному регіоні. Якщо потрібно стабілізувати мережу, про це рішення повідомляють обленерго, і відбувається відключення.

Крім цього, тривалість відключень може бути іншою через те, що енергетикам потрібен час для виїзду на увімкнення обладнання, але цей час може подовжуватися через повітряні тривоги, адже під час них персонал має залишати енергетичні об’єкти через питання безпеки.

Також, коли диспетчер «Укренерго» бачить, що споживання буде перевищувати можливості наявної генерації або мережі, він віддає команду обленерго застосувати графік аварійних відключень.

Аварійні виключення – це не графік планових робіт, тому в ньому немає годин початку та завершення відключення. Це перелік електричних адрес, до яких можуть бути застосовані відключення, у випадку отримання відповідної вказівки від «Укренерго».

Графік запроваджується протягом 15 хвилин після отримання відповідного розпорядження, і обленерго не володіє інформацією про ці відключення заздалегідь. Саме тому про аварійні відключення повідомляється вже по факту, коли відключення відбулося.

Нагадаємо, що понад 300 генераторів та інших портативних джерел живлення отримала Харківщина від Рівненщини.

Також, раніше ми писали, що у селі Рубіжне Харківської області вже декілька тижнів відновлюють електропостачання, щоб люди могли жити вдома.

Джерело

Новостной сайт города Харьков