Вирішивши реалізувати себе в готельному бізнесі, крім концептуальних та фінансових аспектів необхідно врахувати такі нюанси, як витратні матеріали для готелів. Здається, що це дрібниця, але саме наявність якісних аксесуарів для номерів жильців зробить перебування людей у готелі комфортабельним та зручним.
Одноразові набори для готельних номерів
Перше враження про готель відвідувач отримує на ресепшені, але облаштування номера здатне підтвердити чи спростувати позитивну думку про заклад. Окрім повного умеблювання кімнати та санвузла комплектація одноразового набору для клієнтів має бути приблизно такою:
- гігієнічні комплекти та бьюті-засоби;
- зубні набори;
- разові капці;
- халати та рушники (їх кількість дорівнює числу мешканців у кімнаті);
- набір для чищення та ложка для взуття;
- додаткові вішалки на заміну зламаним;
- стрічка на унітаз з написом «Продезінфіковано».
Такий список — базовий комплект, які повинен бути в готелі. До того ж необхідно подбати про наявність мочалок та шапочок для душу, фена та дзеркала для наведення макіяжу чи гоління.
Лайфхаки для покращення сервісу
Витрачаючи величезні суми на закупівлю витратних матеріалів для готельних номерів не слід забувати про якість товарів, що купуються. Досвідчені готельєри діляться деякими порадами щодо покращення готельного обслуговування:
- Відмовтеся від вафельних рушників та халатів. Вафельна тканина зовсім не вбирає вологу і неприємні на дотик. Відвідувачам набагато зручніше користуватись махровими виробами, оскільки ті набагато м’якші та затишніші.
- Викиньте стару постільну білизну, яка використовувалася кілька сезонів. Такі речі виглядають неохайно і не сприятимуть підняттю рейтингу вашого готелю. В ідеалі – щорічна заміна 20-30% комплектів, що забезпечує постійну оновлюваність постільного приладдя.
- Не заощаджуйте на простій безплатній пляшці води, поставленій у номері та покладіть декілька пакетиків чаю та цукру. Також не поскупіться на прості подарунки, такі як ваза з квітами або мініатюрний кошик з фруктами. Такі компліменти гостям не розорять бізнес, а у відвідувачів залишаться тільки приємні спогади про проживання в такому номері.
Варто пам’ятати, що повноцінна комплектація готельного номера витратними матеріалами свідчить про рівень піклування та надання комфортабельних умов відвідувачам. Тому репутація вашого закладу безпосередньо буде залежати від їх кількості та якості. І ваша головна мета зробити все, щоб справити на гостей приємне враження і досягти того, щоб вони захотіли відвідати ваш готель знову і знову. Тому пропонуємо одноразові капці на сайті виробника та партнера статті компанії Chila.