Через атаку на «Київстар» понад 60 населених пунктів у Харківській області залишаються без зв’язку

Люди можуть знайти зв'язок у "пунктах незламності".

У деяких населених пунктах зв’язок був винятково від «Київстару».

Через масштабний збій у мережі «Київстар» понад 60 населених пунктів Харківщини залишилися без зв’язку. Це, зокрема, деокуповані села у Чугуївському, Богодухівському та Харківському районах. На час, поки у «Київстарі» не відновили мережу, жителі можуть знайти зв’язок у «пунктах незламності». Про це пише «Суспільне» із посиланням на голову Харківської обласної військової адміністрації Олега Синєгубова.

«У нас є деякі населені пункти, де стояли вишки «Київстару». Це і Чугуївський, Богодухівський райони, частина Харківського району. Я надав доручення, щоб військові адміністрації прокомунікували з органами місцевого самоврядування. Ми відкрили пункти незламності, щоб люди змогли скористатися зв’язком, бо там є можливість. Наразі оговтується область. Поступово проблема вирішується. Населених пунктів без зв’язку — понад 60, серед них є деокуповані», — сказав Синєгубов.

На роботу екстрених служб збій у «Київстарі» не вплинув. Проте були проблеми із повітряною тривогою. Жителям радили користуватися у цей час додатками, які сповіщають про початок тривог.

Як писав UA-NEWS.in.ua, масштабний технічний збій у мережі «Київстар» стався уранці 12 грудня. В абонентів пропав зв’язок та інтернет. У компанії повідомили, що на мережу здійснили хакерську атаку, попри це персональні дані абонентів залишилися у безпеці. Співробітники Служби безпеки України відкрили кримінальне провадження за фактом атаки на «Київстар».

13 грудня в СБУ повідомили, що кіберфахівці Служби безпеки і спеціалісти «Київстару» продовжують відновлювати мережу. Протягом дня планують відновити фіксований інтернет для домогосподарств і почати запускати мобільний зв’язок та інтернет. «Київстару» завдали «критичних уражень». Уже відомо, що до атаки причетні росіяни.

Гендиректор «Київстару» Олександр Комаров в ефірі національного телемарафону повідомив, що команда компанії працює цілодобово, аби відновити послуги абонентам.

«У нас є план, який ми ухвалили вчора. Ми рухаємося згідно з цим планом. Поки що, попри всі перепони, нам вдається його реалізовувати. Але не зовсім вчасно. Ми розраховували, що ми зможемо повертати деякі сервіси в першій половині дня сьогодні, бачимо, що цього не станеться, але рухаємося до того, щоб почати відновлювати деякі сервіси у другій половині дня. Мені дуже важко казати наперед тому, що дуже багато невизначеності і дуже багато факторів, які ми знаходимо, які є перепонами для того, щоб рухатися швидше», — сказав Комаров.

Джерело

Новостной сайт города Харьков